Ještě Výhodnější
volání a internet
Víme, že využíváte více dat, než dříve. Proto jsme objemy internetových paušálů zvýšili
Naše facebooková stránka
Zákaznická linka (Po-Pá 8:30-16:30)
+420 730 731 73202.02.2021Adéla
SIM je důležitým prvkem mobilního telefonu, je nezbytná pro používání jeho funkcí jako je volání, posílání SMS nebo surfování po internetu. Možná se Vám stalo, že váš mobilní telefon vloženou SIM kartu nerozpoznává a hlásí, že nastala chyba. Nemusí jít hned o závadu SIM karty, pro tento problém existuje několik způsobů řešení, které můžete vyzkoušet.
Restartujte mobilní telefon
Nejprve vyzkoušejte vypnutí a zapnutí mobilního telefonu. Tenhle jednoduchý způsob často pomůže problém vyřešit.
Vložte SIM kartu do jiného zařízení
Pokud restartování telefonu nepomohlo, vyzkoušejte vložit SIM kartu do jiného mobilního zařízení. Tím zjistíte, zda není chyba ve vašem telefonu.
Vyčistěte SIM kartu nebo slot
V případě, že SIM karta nefunguje ani v jiném zařízení, ještě zkontrolujte, zda SIM karta nebo slot, do kterého ji vkládáte, nejsou nějak znečištěné.
Kontaktuje svého operátora
Pokud žádná z výše uvedených možností nepomohla, obraťte se na svého operátora. SIM kartu vám prověří a případně vymění.
Obraťte se na prodejce mobilního telefonu
Jestliže vám žádné z těchto řešení nepomohlo, bude problém v mobilním telefonu. V tomto případě se obraťte na prodejce mobilního telefonu nebo příslušný autorizovaný servis.
Uvedené rady se týkají SIM karet, které vkládáte do mobilního zařízení. Možná jste se již setkali s eSIM, která je alternativou SIM karty. eSIM profil se do telefonu pouze nahraje prostřednictvím QR kódu, do mobilního zařízení již nic nevkládáte. O tom ale příště.